8 Ağustos 2014 Cuma

MAC Sex and the Oyster Far

Merhabalar,

Ben asik oldum. Cidden dunden beri karnimda kelebekler. Neden mi? Cunku dun harika bir far buldum. Alisveris videosu da yakinda gelecek ancak dayanamadim hem Instagram hesabimda (@Kozmetikdenizkizi) swatch fotografini paylastim hem de burada bahsetmek istedim. Hemen kizmayin 2 gunluk urunden niye bahsediyorsun diye :) Cunku MAC farlarin hemen hemen cogu guzel kalitede farlar ve bir fondoten gibi yillarca deneyimlemek gerekmiyor sevip sevmedigimizi anlamak icin. Onemli kisim benim icin renk ve yumusaklikti. Ikisi de mevcut bu farda. Ilk MAC farim ayrica bu. Hepsi boyle guzelse al MAC paraciklarimin hepsini al. Al al.


Bu arada fotograflarim da giderek evsiz fotolardan hollywood starligina gecis yapmakta. Eski fotolar neydi bu ne. Su asalete bakin. Lutfen.

Boyle gri, turkuaz, maviyi bir araye getirmis bir renk. 2013 yilinda sinirli sayida uretim olarak cikmis MAC'in Indulge koleksiyonunda. Guzel haber ise su anki An Amourous Adventure koleksiyonunda 4'lu far setinin renklerinden birinin de bu olmasi! Ben Temptalia swatchina bakip ic gecirirken dun bir baktim indirimde karsima cikti. 2'sinin ayni urun oldugunu anlamadim bile o an. Eve gelince farkettim. Hayat bazen cok guzel ya :) 

Bu tarz renkleri sevenler icin cok farkli bir renk. Ben bu tarz renklere zaafi olan biri olarak bunu cok farkli ve asil buldum. Ne bir zumrut yesili gibi yogun, ne bir mavi kadar canli, ne bir gri kadar donuk... Muhtesem bir denge, asalet. Bunu dun tum goz kapagima uyguladim ve cok fazla makyajli gibi bile durmadi. Dileyen bir eyeliner fircasiyla kalem ceker gibi de uygulayabilir. Ya da sadece alt kirpik diplerine de uygulayabilirsiniz. Su an gidip yedeklesem mi sorusunu soruyorum kendime. Ancak abartmak istemiyorum. Abartsam mi? Daha once yedeklemediginiz ve bitince pisman oldugunuz urunler oldu mu? Benimle paylasin dusuncelerinizi hadi :) 

Sevgiler!

4 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlımm ! E tabi gözler de maviş maviş olunca bu farla tam bir deniz kızı olursunn ;) Bu arada Temptalia cadısı bu fara C+ vermiş yok anacım bu kadın hem zevksiz hem gözü gözü bozuk şu yansımaları insan es geçer mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. B+ verdi diye gormustum heyecandan yanlis baktim herhalde :) Temptalia daha cok performsnsa bakiyor sanirim, ben renge asik oldum :) Bir de kiyaslama yapabilecegim baska bir MAC far yoktu ama sevdim yaaa :) Renge bittim ben.

      Sil
    2. Renk harika yaa. Sen sürdüğünde muhteşem durduğuna eminim. Duochrome bir far mı bu peki? Bana biraz öyle gibi geldi?

      Sil
    3. Yok balim monochrome bu renk aynen gorunuyo goz kapaklarinda :)

      Sil